• Gratis verzending
  • Binnen twee werkdagen bezorgd
  • Veilig betalen
  • Milieuvriendelijk & trendy
  • Gratis retourneren
0
0
Winkelwagen
€ 0,00
FAQ /

Garantie en Klachten

Garantie


Wij geven om onze duurzame producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Op elk horloge van WeWood en GreenTime zit 24 maanden garantie op het uurwerk.
 

Klachten


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@houtenhorloge.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Weergave:
 

Meer over houtenhorloge.nl

Overige bedrijfsgegevens:

  • KvK 55325661
  • BTW NL108694732B01

Onze Service

  • ✔ Gratis verzending
  • ✔ Snelle levering
  • ✔ Milieuvriendelijk & Trendy
  • ✔ Veilig online betalen
  • ✔ Niet tevreden? Geld terug!

Contact

St. Jacobsdrift 17
9981 KR Uithuizen
LET OP: Geen afhaal of retouradres
Chat live met één van
onze medewerkers!
Wij zijn telefonisch bereikbaar
via telefoonnummer 085 - 001 37 41
info@houtenhorloge.nl
Ga naar contactformulier