Top

Verzending en bezorging

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Hoe kan dit?


Wanneer de betaling binnen is, gaan wij jouw bestelling verzenden. Mogelijk is er iets fout gegaan bij je betaling. Heb je nagekeken of het bedrag van jouw rekening is afgeschreven? Als dit goed is gegaan, kan het ook met de pakketbezorging te maken hebben. Wij verzenden onze pakketten via PostNL. PostNL bezorgt 96% van de pakketten correct en op tijd. Wij zijn afhankelijk van PostNL en er is dus een hele kleine kans dat jouw bestelling niet correct is bezorgd. Daarom maken wij altijd gebruik van een Track & Trace nummer, zodat je je pakket kunt volgen. Heb je deze al nagekeken? Lijkt het niet goed te zijn gegaan, stuur ons een mail naar info@houtenhorloge.nl. Dan wij het voor je uitzoeken. Geef in je mail je bestelnummer weer. We helpen je zo snel mogelijk.

Wat is jullie levertijd?


Binnen drie werkdagen bezorgd (verzending na ontvangst van je betaling). PostNL bezorgt niet op zondag en maandag. Ook op feestdagen levert PostNL meestal niet. Als wij op zaterdag jouw pakketje versturen, zal je deze dinsdag waarschijnlijk in ontvangst kunnen nemen.

Wat zijn de verzendkosten?


De verzendkosten zijn gratis binnen Nederland en België! Geen onverwachte kosten dus bij het bestellen!

Ontvang ik een Track&Trace nummer?


Ja, je ontvangt een traceernummer (Track & Trace nummer) per mail zodat je je pakket kunt volgen. Wanneer je pakketje in behandeling is genomen bij een PostNL kantoor, ontvang je een mail met Track & Trace nummer.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt of ander afwijkend adres?


Ja, naast thuisbezorging, kun je kiezen voor bezorging op een afwijkend adres (bijvoorbeeld je werk of de buren) óf bezorging op een afhaalpunt (een PostNL postkantoor). In ons bestelsysteem vind je gemakkelijk een afhaalpunt in de buurt.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?


Het is niet mogelijk om je bestelling op te halen bij ons. Wij hebben namelijk geen fysieke winkel. Wij hebben alleen een online winkel.