FAQ
/
Bestellen en betalen
Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDEAL (Nederland), Bancontact (België) en PayPal. Daarnaast is vooraf betaling middels een overboeking mogelijk. Lees hier meer.
Kan ik achteraf betalen?
Ja, ook dit is mogelijk! Lees hier meer.
Is online betalen bij jullie wel veilig?
Veiligheid staat uiteraard voorop bij betalingen. Om dit te garanderen, maken wij gebruik van een beveiligde website. Er staat voor www.houtenhorloge.nl “HTTPS” vermeld in je adresbalk. De S staat voor Secure. Bij HTTPS worden de data versleuteld. Hierdoor kunnen persoonlijke gegevens onmogelijk ontcijferd worden door personen die hier misbruik van willen maken. Een betaling op deze website is daarom altijd veilig.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hebben jullie mijn bestelling wel ontvangen?
Het kan zijn dat de mail in de spam of ongewenste mailbox terecht is gekomen. Heb je dat al nagekeken? Kun je geen mail vinden, neem contact met ons op via info@houtenhorloge.nl. Dan gaan we het zo snel mogelijk voor je uitzoeken.
Kan ik jullie horloges ergens bekijken en in een winkel kopen?
Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Wij hebben alleen een online winkel. Heb je nog vragen over een product, neem gerust contact met ons op.
Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze verzilveren?
Lucky you! Vul jouw kortingscode in tijdens de bestelprocedure. Hier staat duidelijk een vakje vermeld waar je deze in kunt vullen.
Hoe kom ik aan een kortingscode?
Houd onze nieuws pagina in de gaten voor leuke acties. Ook op Facebook plaatsen we af en toe een kortingscode. Like ons en blijf op de hoogte!